Kochani, otrzymałam od Was 20 zgłoszeń do konkursu organizowanego wspólnie z platformą MAM (www.jamam.pl), w którym mieliście przedstawić mi swój ulubiony finansowy lifehack. Nagrodą główną jest opłacanie przez MAM rachunków za media do kwoty 400 zł miesięcznie przez cały rok, czyli łącznie 4800 zł. Nie dziwię się więc, że zgłoszeń było tak dużo!
Wybór nie był prosty – wiele zgłoszeń było tekstowych, niektóre były dłuższe (2-3 strony A4!), a niektóre króciutkie. Było też kilka zgłoszeń graficznych i wideo – bardzo fajnych! Finalnie, nas – mnie i przedstawiciela MAM, najbardziej urzekł filmik:
Oficjalnie więc informuję, że zwyciężczynią konkursu jest Małgorzata Gierczak.
Małgorzata w bardzo przystępny sposób zaprezentowała finansowego lifehacka, którym jest sharing economy – obejrzyjcie filmik i zobaczcie, że można oszczędzać również na przyjemnościach – np. na dzieleniu na spółkę Netfliksa czy Spotify.
Bardzo dzisiejsze i bardzo praktyczne.
Małgorzacie gratuluję i skontaktuję się z nią mailowo z prośbą o kontakt z przedstawicielem MAM, w celu dopełnienia formalności.
Wszystkim Wam bardzo dziękuję za nadesłane zgłoszenia.
Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych, zebranych dla potrzeb weryfikacji wyników Konkursu „Finansowe lifehacki” jest New Media Ventures Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-675), przy ul. Wołoskiej 18 (dalej jako: „NMV”).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez NMV w celu weryfikacji spełnienia przez Ciebie warunków Konkursu oraz dla celów marketingowych, kontaktowych, archiwizacyjnych i reklamacyjnych.
Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w tym m.in. w przypadku takiego żądania podmiotu uprawnionego lub gdy wyrazisz na takie udostępnienie zgodę.
Przysługuje Ci prawo do dostępu i poprawiania Twoich danych.
Wg mnie trochę dyskusyjne są te lifehacki dotyczące Netflixa i Spotify, ponieważ i Netflix i Spotify określają możliwość dzielenia swoich usług w gospodarstwie domowym (ludzie mieszkający pod tym samym adresem). Więc tak – płacimy mniej per osoba, ale sumując kwotę per rodzina jest już drożej (ale zyskujemy profity, jak np. streamowanie jednocześnie 4 seriali w Netflix premium).
Za to BlaBlaCar wpisuje się w to podejście „dzielenia kosztów” idealnie 🙂